Söndag.

Hej alla!

Nu har jag ätit lunch, gjort läxorna, packat upp mina grejer ifrån Jossan och
nu är bra musik på till MAX i mitt rum. LOVE!

Jag kom iallafall hem ifrån Jossan vid ett imorse.
Går kvällen var väldigt lyckad. Mycket trevliga personer, mat och Musik!
Vi kom dit vid sex och vi satt och pratade lite. Sedan åt vi middag och sen
lyssnade vi på musik och efter ett tag var vi varma och ville ut så vi tog
en promenad vid cirka nio. Petra, jag och Bella sov kvar hos Jossan och
vi somnade vid tre eftersom vi pratade en massa.
Blev väckt idag vid halv nio. Ska döda dig Bella, híhi!

Nu ska jag redigera lite bilder!

KISSES


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback