Det var svårt att släppa dig, det var ännu värre att se dig gå. En dag när jag vaknade var du bara borta, borta ifrån mitt liv. Jag visste inte hur jag skulle kunna fortsätta mitt liv utan dig. Jag behövde dig, jag behöver dig. När du försvann försvann en del utav mig. Du var viktigt för mig. Din goda sida var enorm, något som jag aldrig sett på en människa förut. Varför försvann du, när jag ville ha dig bedvid mig. Du var unik. Du kommer alltid finnas våra hjärtan. Jag älskar dig, nu och föralltid kära mormor.


Kommentarer
Postat av: amanda

va fint skrivet! finns för dig hjärtat, det vet du<3

2010-05-02 @ 20:36:17
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/
Postat av: Moster Lisa

Älskade vän, vad fint! Jag blir alldeles tårögd! Såå fint av dig att skriva så till henne, och du har så rätt, hon var så fin! Den finaste!

Puss och kram hjärtat

2010-05-03 @ 21:52:33
Postat av: Moster Erika

Åh vad fint älskling <3 Jag känner precis som du. Hon finns kvar inom oss <3 Puss

2010-05-03 @ 22:51:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback