FAR AWAY


Hej läsare! Idag är det Tordag och dagen började med sovmorgon. Första lektionen var Svenska och där skriver vi berättelser. Älskar att skriva berättelser det är så jävla kul att få skapa en helt ny histora på sina egna ideér. Sen hade vi Idrott och vi sprang 3 km. Jag vet inte hur långt tid det tog men det var sjukt jobbigt. Att springa i denna värmen, det är inte lätt. Men efter det hade vi lunch och på rasten var vi nere på fotbollsplanen och solade! Sen hade vi Engelska prov som gick jätte bra men jag blev inte klar så vi ska fortsätta imorgon. Sen slutade vi klockan två. Nu har jag ätit mellis och jag ska snart börja plugga. Ingen träning för mig idag. Jag har matteprov imorgon som är sjukt viktigt för mig, så ikväll blir det plugg, det kan jag lova. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback