Hello yo you


Hej alla! Förlåt att jag inte har bloggat förän nu men vårt internet har inte fungerat, gahh! Men när pappa kom hem fixade han det, såklart! Hehe, jag har iallafall gått i min trevliga (n o t) skola idag och allt började på Spanska-lektionen där vi tittade på film. Sen hade vi No där vi fick tillbaka ett prov som jag fick G på, fyfan. Men det gör inget för jag får VG i slutbetyg i allafall. Sen hade vi So där vi fick tillbaka vår uppsats i Samhälle och jag fick MVG. Jag var så nervös innan att jag inte hade gjort bra, men blev otroligt lättade när jag såg att allt mitt hårda arbete med den uppsatsen gav resultat, hehe dramatisk! Sen hade vi At och vi slutade typ halv tre! Jag har tittat på DH denna eftermiddag och ätit middag. Nu har jag för en stund sen tittat även på Top Model. P U S S


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback