L Ö R D A Y.

Gick presic in på fb och det var en random kille som hade skrivit till mig och frågat om mitt nr. Tror han att jag kommer ge ut mitt nr till en random kille bara för han kallar mig sötnos, hehe, hell no. Jag svarade inte utan blokerade den lama killen, mohahah.
Aja, idag är det lördag den bästa dagen i veckan. Idag ska jag in till stan skälv, skulle egentligen med Daniela. Vi skulle shoppa lite men hon mår inte bra så det blir bara jag. Jag ska köpa lite presenter till folk och köpa skor till skolavslutning. Sen ska jag väl fika eller så åker jag hem. Jag ska även hinna med att gå till Amandas jobb och hälsa på hennes. Trevlig tjej där. Sen kommer jag hem och då ska jag till bestie för jag ska sova där. Trevlig dag det kommer bli idag tror jag! Men bilder kommer väl när jagf kommer hem men det blir nog mer uppdateríng innan jag åker! p u s s


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback