ParisNightNewYorkMorning


Godmorgon godmorgon kära läsare om vi nu ska kalla det morgon. Går kvällen var jätte mysig. Jag och Bella åkte till Jossan efter vi hade ätit och vi träffade Ida också. Först gjorde vi typ inget speciellt men sen drog vi oss ner till video butiken och köpte massa godis. Sen satte vi oss och tittade på Avatar resten av kvällen. Men Bella och jag hade inget sätt att komma hem på så vi stannade hos Jossan över natten. Vi pratade till klockan ett kanske men sen somnade jag. Vaknade imorse klockan halv tio, vi åt frulle och jag och Bellrud tog bussen hem. Men när jag kom hem gick jag och la mig i sängen igen och tittade på Sjunde Himlen, älska. Gick sedan upp och åt lucsch och sen har jag pluggat en massa. x o x o


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback