PassOut


hehe, bjuder på den.

Godmorgon fina läsare. Jag blev väckt klockan halv tolv idag. Jag gick upp och åt frulle, fixade rummet och sminkade mig. Nu sitter jag här själv i lägenheten, syrran är på Grönan mamma är och dansar och alla andra är borta, hehe. Men jag måste fixa lite saker idag och plugga till mitt No-prov som jag ska ha på Tisdag, usch. Annars blir det väl lite Desperate Housewives tittande. På ett sätt gillar jag söndagar och på ett sett vill jag bara att de bara ska vara över. Jag gillar inte att man bara typ inte gör något nyttigt bara typ städar och fixar och plugga gillar man ju inte, men jag gilla ändå att det är så lungt på söndagar, sova länge och titta på tv. Och jag älskar att det är Gossip Girl på söndagarna. Och ni alla vet att jag älskar GG. Vad ska alla göra idag?


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback