Sábado



Som rubriken säger är det lördag idag och humöret är på topp eftersom, titta vädret. Det är fan det bästa på länge. Aja, kvällen igår blev sjukt lyckads massa skratt och prat. Och jag höll på att dö av skratt när Lova brände popcorna. Aja vi pratade och lyssnade på musik men klockan ett gick jag hem. Imorse försov jag mig, typiskt. Så jag fick skynda mig upp och cykla till Tove. Jag spelade match i en timme i detta varma fina väder. Mina sötnosar var där och hejade på mig, trevligttrevligt. Det var jobbigt att spela i värmen men ändå kul. Resultatet blev inte som hoppats så det kan vi strunta i. Nu har jag duschat och jag ska snart äta luch och sen kanske gå och köpa glass. Ikväll kommer jag nog se Jossan och Bella och kanske Petra. Kyss ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback