StereoLove



Hej alla fina läsare! Vädret är inte på topp idag, vi vill ha värme nu! Hur som helst, vaknade idag vid åtta, wierd, men jag läste lite Frida och sedan gick jag upp och fixade mig och åt frulle. Vid tjugo över elva möte jag upp Bella och Petra vid tunnelbanan och då åkte vi till Farsta Strand och sedan gick vi till kyrkan där. Vi skulle nämligen titta på Jossan som skulle konfirmera sig, roligt! Så vi kom dit, flummade och sedan tittade vi på sermonin. Den tog cirka en timme tror jag, sedan åkte vi hem till Jossan och där var det mat och fika med hela hennes trevliga släkt! Var mycket god mat och roligt folk. När vi skulle hem kunde typ inte Petras pappa skjusa hem mig och Bella, så vi fick gå till Farsta Centrum och sedn tog vi tunnelbanan hem, men nu är jag hemma! xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback