YESNOMAYBE



Hej fina ni! Fredag har kommit till oss igen och denna dag var som alla andra fredagar en skön dag. Började med en liten sovmorgon, sen matteprov som gick otroligt bra, tror jag! Sen fortsatte jag på mitt engelska prov och det gick också bra. Sen hade vi god lunch, för en gång skull. Sen hade vi So där vi fick sluta tidigare. Efter skolan skulle jag och Bella in till stan men vi tog med oss Petra och Jossan tooo. Vi åkte in till t-centralen och gick in till HM köpte tre saker, bilder sen! Sen gick vi och köpte mjukglass i kungsträgården och tittade på rix fm festivalen. det var godis regn och vi fick massa godis! Sen tog vi tunnelbanan hem och nu är jag här. p u s s


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback