20.42 OCH JAG ÄR GLAD


Hej vänner! Nu sitter jag här och min lillesyster Bella sitter bredvid mig och jag mår väldigt bra idag! Jag tror inte bara det beror på att jag har lov utan kanske att det blev tacos till middag och det är Desperate Housewives ikväll klockan 21.00! Imorgon har jag inte några planer än. Jossan och Petra skulle typ plugga eller något sånt men jag vet inte hur det blev med det och jag behöver inte plugga så mycket men det är ändå kul att träffa de. Efter att jag hämtade Julia på dagis så började jag skriva en packlista till mina girlz om vad de skulle ha med sig eftersom de inte orkade tänka efter, haha. Nu sitter jag här med ett leénde på läpparna och lyssnar på gammal Justin Timberlake musik och hela jag är glad, höstlovs kärlek till er alla.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback