7 NOVEMBER 2010


Hola guapas! Hur mår ni? Jag mår väldigt bra. Ni såg att jag skrev om inlägget om kryssningen. Det fast det blev en aning kortare än det första, menmen jag tror jag fick sagt som jag ville ha sagt. Jag är nu hemma men det ska vi ändra på snart eftersom vi tjejer drar ju alltid och tränar på söndagarna. Ni kanske tänker: Men gud så hemskt, hon får ju aldrig sova ut på söndagarna. Och svaret på det är nej, det får jag inte. Men att träna tidigt på dagen tycker jag om. Dels för att efter det har man fortfarande hela söndagen kvar tills att hitta på andra saker som plugga, vara med vänner eller familj, det är skönt. Och dels att man hinner vakna till och efter träningen är man inte sovtrött om ni förstår vad jag menar. Aja, nu hinner inte jag sitta här och babbla för jag ska gå strax! Hörs. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback