BLOOOONDIE SKÄMT

- Min syrra är som ett kinder ägg!
Brunett utanpå och blond inuti!


Varför kan inte Blondiner räkna till 11?
De vet inte vilken 1 som kommer först...

Varför öppnar blondinen mjölkpaketet i affären?
Det står ju öppnas här!

Vad är skillnaden mellan en Ferrari och en Blondin ?
- En Ferrari lånar man ju inte ut till sina kompisar...

- Hur dränker man en blondin?
- Sätter en spegel i botten av poolen!

Varför stoppar blondiner p-piller i näsan? 
För att inte dem inte ska få snorungar!

Hahaha, hoppas ni också skrattar åt någon annars så
lägg en kommentar som beskriver min dåliga humor


Kommentarer
Postat av: Petra

jag gillar din humor sofia :)

kanske bara för att jag är blond utanpå och brun inuti <3<3

älskar dig<3

2010-11-17 @ 19:54:45

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback