CHRISTMAS PRESENTS Á MOI.

lite frangelska där, hehe. Önskelista är vad jag tittar runt på. Försöker komma på lite smarta saker som jag brukar komma på ibland att jag behöver/vill ha. Håller på att titta på smycken ifrån kenzas smyckeskollektion och style by tyras smycken och jag tror jag har hittet en snygg ring som jag vill ha. Annat jag önskar mig är en mobil. Jag är i desperat behov av en egen mobil. Just nu har jag min pappas förrförra HTC. Dch den är inte dåligt men ändå inte bra. Jag gillar inte att önska mig kläder om det inte är något speciellt plagg eftersom jag tycker mer om att få presentkort så jag kan välja kläderna på mina egna shopping turer. Vi får se vad jag önskar mig och vad jag får. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback