DET ÄR FREDAG. UNDERBART.

Tumblr_lc9swpliue1qa4ahwo1_500_large
Hej alla. Är på topp humör, kanske för det är fredag och jag har slutat skolan och gjort klart mina sysslor, lovely. Idag började dagen med en sovmorgon och jag började vid halv tio. Då hade vi hemkunskap och sen åt vi allt vi hade lagat, det var gryyymt gott. Jag lämnade också in min uppgift/uppsats till min HKK-lärare. Jag hade sen rast och sen Slöjd och slutade vid halv tre.
Nu ska jag ta något att äta och sen vet jag inte vad jag ska göra, försöker få tag på Lova om vi ska ses idag eller imorgon men det går inte så bra, så om du ser detta svara på mina sms Loviz. love to you. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback