FREDAG OCH HELG

Tumblr_lb1dynzkbk1qaq1q4o1_400_largeTumblr_lb1dynzkbk1qaq1q4o1_400_large
Hei vänner! Hur är det med er? Med mig är det inte så bra, och varför ska jag berätta i snart. Jag började skolan halv tio idag med hemkunskap där vi målade till konsttävlingen, och min kommer inte vinna, haha! Sen hade vi lunch och sen hade vi slöjd och jag slutade runt halv tre, skönt. Efter det åkte jag direkt till stan och mötte upp Gabbi och vi i Götgatsbacken och tittade i affärer och pratade. Sen satte vi oss på McDonalds och tog en cheesburgare och en milksheak. Gb åt sin första chees någonsin idag, haha, jag typ dog när hon sa det. Sen satt vi där en timme och sen åkte vi hem för hon chövde göra en sak hemma. ciao amigas y amigos.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback