GIRLZ...SMILE TO THE CAMERA.


mina vänner Bella och Petra som bakar pizza i mitt kök. Hei igen! Nu har jag pluggat, ätit lite middag och tittat på Top Model, bra program! Nu sitter jag och chattar med Gabriela. Mamma och jag har även tittat runt på massa gymnasiealternativ. Jag tycker det är så fel att man går runt i skolan och jämför sina val när det ska vara så inviduellt som möjigt. Man ska välja det man själv vill även om folk rynkar på näsan! Det är ganska stora val som man ska göra och titta runt i alla kataloger man har fått hem, läsa på hemsidorna, göra test och besöka gymnasiemässan, det är galet! Hoppas jag inte dör av beslutångest, annars märker ni väl det. MEGALOVE. 


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback