GOOODMORGON


Hej läsare! Håller på att smsa, packa, städa och blogga samtidigt. Det går inte så jätte bra men nu slänger jag in ett inlägg! Väckarklockan stog på tio imorse. Jag åt frulle samtidigt som jag tittade på sjunde himlen. Sen började jag packa och det gick jätte fort med hjälp av min packlista, ellerhur tjejer? Jag har även tömt mitt minneskort och laddat batteriet i pappas kamera. Jag får låna hans digitalkamera under resan så det blir lite bätte bilder än med min. Den absolut sämsta kameran som finns på denna jord. Nu ska jag snart äta något till lunch och sen ska jag packa klart. Klockan 6 ikväll lämnar vi Stockholm och kommer ha en natt vi aldrig kommer glömma! pözz ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback