HOME AGAIN


Hej alla! Nu är jag hemma igen efter en tripp till stan på jakt efter en vinterjacka och ifrån mina kusiner på släktkalas! Jag är väldigt trött och minst sagt hungrig. I stan sprang vi runt och letade som galningar dock hitade vi bara dyra jackor för typ 2000 kr och det tyckte inte mamma att vi skulle köpa! Sen bytte vi mina skor som hade gått sönder och åt lunch. Sen bar vi åt till Täby till min moster eftersom min kusin Ida fyllde fyra år! Både kakor, bullar och prinsesstårta bjöds det på, mums. Jag kom hem för cirkus en kvart sen och nu ska jag snart äta middag och sen blir det väl mer bloggning! Kyssar


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback