KALLFRONTEN HAR TAGIT ÖVER STHLM

Tumblr   La brisa azul | Flickr - Photo Sharing!
Herregud vad kallt det har varit idag. Jag fröss som in i Norden om benen och händerna. Behöver köpa vantar märker jag. Just nu stor det att det är + 2 Grader ute, Men jag tror nästan det är minusgrader. Inte för jag tror jag är världsbäst på att avgöra sånt så jag får väl lita på datorn. Det jag inte kommer ihåg om det var kallare, varmare eller lika kallt denna tid förra året? Var det snö? När kom första snön som höll sig kvar mer än två dagar?
Sitter här inne i värmen och har massa frågor om ganska oviktiga saker när det händer så mycket annat viktigt i världen som är viktigt att lägga sina tankar på som till exempel Växthuseffekten, konflikterna i Irak, Lasermannen i Malmö och Vulkanutbrott i Java. Nu känner jag mig dum så nu ska jag tänka på det istället, haha!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback