LOVE YOUR HEART

Hej läsare! Nu har jag varit hemma ett tag men tidigare under kvällen var jag i skolan på möte om gymnasieval. Det var mest för det vuxna, men jag lärde mig lite nya saker. Träffade min kära vän Petra där och även underbara Ewelina var där + några killar i klassen som Simon, Nikola och Marcus. Mötet slutade vid åtta och då tog jag och mamma en promenad hem, det snöade. Och jag sa till mamma att snart är det jul och det är det ju fan snart, måste börja tänka på julklappar och önskelista. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på det nya 90210 avsnittet som kom igår då internet inte fungerade. toodles ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback