ONSDAG DEN 17 NOVEMBER 2010

Tumblr_lc1a26ojxd1qcbx4yo1_500_large
bild ifrån weheartit Det blir bara kallare för dagarna som går. Imorse när jag gick till skolan var det helt vitt, allt var nerfrostat. Jag fick typ skynda mig in i skolan för att inte behöva frysa ijäl, det är galet! Annars började första lektionen kvart över åtta med matte, underbart! Sen hade vi No och efter en lunch var det Spanska, Svenska och So. Fick även sluta en halvtimme tidigare. Tummen upp för det. När jag kom hem åt jag hem år jag en stort mellanmmål med yougurt, musli, skivad banan, russin och en mandarin, värsa gryma cheyen! Tittade på Sjunde Himlen samtidigt. Efteråt kom jag på att det var Top Model på tv och jag hade missat det. Då kände jag att jag ville typ dunka huvundet in i en vägg. Hur som helst, ska packa nu för jag ska till mamma idag. Puzz.  ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback