RIKA LEKER FATTIGA MEN BOR I SKÖNA HEM


Hei läsare! Hur mår ni? Jag mår välidigt bra. Gick i skolan idag och det var svårt att gå upp även fast jag hade en sovmorgon på 30 minuter, åhh vad jag vill ha lov. Jossan och jag + några andra i klassen hade NO och det gick väl lite segt. Sen hade vi Svenska läxförhör där jag fick MVG. Annars hade vi Spanska där vi tittade på en jätterolig film - som jag sett förut- men det var chill. Dagen avslutade med vikarie på engelska och innebandy på idrotten där mitt lag vann alla matcher. Väldigt bra dag tycker jag.
Jag ska snart hoppa - eller kanske inte hoppa - in i duschen och duscha efter träningen. Juste jag glömde att säga att det där jag har varit de senaste timmen/timmarna. kyss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback