SÖNDAG, 15.30.


bilden är tagen av mig för något år sen Hej vänner! Hur är det? Med mig är det bra eftersom jag nyss mötte upp min fina vän Petra och vi fixade så jag har alla sidor till matteprovet imorgon. Är det någon mer än jag som tycker det borde vara olagligt att ha matteprov på måndag? Dumt av de. Annars har jag, Petra, Jossan och Bella tränat. Och våra mammor -förutom Bellas som jobbade- var med men kul var det! Sen åkte jag hem och duschade och mamma och jag åkte till Länna och köpte en vinterjacka för inte så mycket pengar, jippie! Haha, nu ska jag i alla fall plugga tills provet imorgon men slänger in några inlägg innan! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback