SVAR PÅ KOMMENTAR(ER)

Anna om CLOTHES OVER BROS: Då får du sitta barnvakt måååååånga gånger :)

svar: Hehe, verkligen! Har inte råd med typ någon av de sakerna tror jag

Anna om BARNVAKT!: Tack för hjälpen sötis!

svar: Inga problem, finns alltid till hjälp om pengar erbjuds, hihi! ;) ♥

Melinda om YOU ARE THE BEST THING I HAVE: Haha sant ju :) Ps. Du har typ världens bästa blogg!
Håller på att läsa alla inlägg som du har gjort det här året nu, hihi... :)<3

svar: Haha, tack söta du! Det tar ett tag tror jag jag har skrivit ganska mycket!
Jag brukar också blicka tillbaka i arkivet och läsa gamla saker jag skrev
och shit vad tråkiga saker jag skrev i början typ, haha!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback