RULIGT

One three hill eller O.C: One Tree Hill
Ute- eller Hemmakväll: Hemmakväll med vänner, men fest är kul.
Lyx eller Budget: Skulle vilja kunna säga lyx med budget är det jag lever med
Sommar eller Vinter: Suuuuummer men gillar julen/nyår!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: jeanstights och en tröja
Favoritfilm: Kan inte välja, men gillar Forest Gump.
Drömväska: Svart Chanel eller Marc Jacobs
Favoritfärg: Svart, vitt och rosa!
Drömprins: Zachary David Alexander Efron.
Maträtt: Taaaacos, Thai och grillat.
FavoritResemål: Los Angeles, New York och Thailand
Tycker inte om: Avundsjuka!! Krig, bansliga folk, dårliga betyg (mina egna)
Favoritdricka: Cola eller Margarita ( alkoholfri ;)
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita
Vad gör du när du är uttråkad: Facebook, Blogga ... ( jag är inte så ofta uttråkad)
Missbruk: shoppning, facebook osv..
Vad retar du dig mest på: Folk som blir arga på småsaker
Läggdags: Inte efter elva på vardagar.
Nagellack:  brukar ha rosa, rott, blått men gillar guld
Syskon: En syster, en halvsyster och tre bonussyskon ( en har jag inte träffat )
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Cancerfonden
Bästa bok du läst: Olika, jag gillar författaren Meg Cabot men älskar Gossip Girl böckerna.
Favoritparfym: SJP den nya ( jag har den inte men älskar den)
Vilken är din bästa egenskap: Hmm.. Bra på att lyssna och förstå, tror jag.
Senaste köpta skiva: köper aldrig skivor.
Favoritgodis: surt, sött och choklad
Studier eller jobb: Jag går i skolan och studerar.
Bästa kompis: Jossan, Petra och Bella
Favorit bloggar: Jag läser så många men av storbloggarna tycker jag Kissies är roligast, men dock inte bäst.
Nytt eller vintage: Nytt, men kan hitta snygga vintage saker ibland.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback