CAN`T BE TAMED SO DON`T CHANGE ME.

hej fina läsare! sitter här och är allmänt uttråkad. kanske för jag bara har legat på soffan nästan hela dagen. vill ut från lägenheten nu. men orkar inte. annars ska jag snart börja planera middagen jag ska göra till min familj troligtvis imorgon (hemkunskaps uppgift) och jag tror det kommer bli jätte bra, eller jag hoppas på det. glöm inte att på torsdag är det rosa bandet galan och min bonus mamma ska vara med eftersom hon fick bröstcancer förra sommaren och hon ska göra ett inslag där hon upplyser folk att ringa och skänka pengar till rosabandet organisationen. nu ska jag se om det finns något att äta, jag är hungrig.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback