FREDAG OCH HÖSTLOV.


Hola guapas! Hur mår ni?
Jag mår typ för bra eftersom jag har lov nu i exakt 8 dagar, om man inte räknar med idag. Jag har massa roliga planer som jag bara inte kan vänta med att göra! Praoen idag gick skit bra idag men det var inte lika roligt att lämna Grace och Sabine, men vi ska ses i alla fall. Lovet börjar med en tjockt bra start med mina vänner över på massa fredagsmys ikväll. Det är underbart med massa gottgott och trevligt sällskap en sådan kväll som denna, haha! Vi skulle ha gått på Idol idag igen om det hade funnits några biljetter kvar men tyvärr fanns det inte det, men vi får göra kvällen bra ändå, eller hur cheyer? xoxo Blog Girl. Haha. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback