I CAN´T BELIVE IT, THIS IS SO AMAZING


hola bonitas! hur mår ni?
jag mår jättejätte bra, kom hem ifrån skolan för typ en timme sen. jag checkade lite vänner när jag åt mellis. nu har jag städat i mitt rum och ska om en stund till min far och hälsa på min bonusmamma som kommer hem ifrån "rehab" idag, dock för hennes cancer. skönt att ha henne hemma igen efter två veckor. jag och pappa ska även boka kryssningen, wiho, är så taggad så jag snart spricker. annars ska jag bara ta det lugnt ikväll! skulle egentligen träffat Gabriella imorgon men hon kunde inte så jag ska nog träffa tejerna och Gb nästa helg, livet leker, så hur mår ni?


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback