MÅLAT NAGLARNA


Har städat lite här på nerevåningen och ska snart börja fixa mig lite för ikväll och sen äta något. Slutade som sagt tidigare idag så jag har bloggat mycket mer än vad jag trott jag skulle ha hunnit, ett stort +! Jag målade även naglarna medans jag tittade på Kenza and Tyra Show när jag kom hem! Dom uppfyller ju läsares drömmar och sen får man följa de när de "make the dreams come true", haha! Jag vet vad jag skulle önskat för något, kan ni gissa? Det stavar såhär: t-r-ä-f-f-a-  z-a-c- e-f-r-o-n! Haha, jag blir helt till mig när jag tänker på om jag skulle få träffa honom. Då hade jag försjutton lyckats i livet!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback