TORSDAG, NÄSTAN FREDAG.

hej finisar. ingen bra update idag, eller hur? men det beror på att direkt efter praoen åkte jag och mötte upp min syster och vi gick och fixade en sak i farsta centrum och sen mötte jag upp bella och vi skulle och träna klockan fem. syster bjöd mig på en glass på donken, haha jag vet jag är fattig men hon är så rik så det är bra. tittade runt lite på en klänning till nyår, hittade en på bikbok som jag vill prova, ska se om den är lika snygg på som hängande. annars har jag bara ätit middag och duschat och nu klockan nio ska jag titta på lyxfällan på trean. har ni sett reklamen på den sjukt tröga tjejen som festat bort pengarna på sture plan, tips titta nu om tio minuter. höööörs sen! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback