YESTERDAY AT IDOL 2010


Här visar jag hur mycket vi gick fel, vi viste inte var vi var eller vart vi skulle
vi började vi tunnelbanan vid den svart ringen och målet är X:et. Det ser jätte kort ut på kartan men ni fattar inte hur långt det var! Vi åkte tre timmer innan det skulle börja och vi kom fram 30 minuter vi skulle gå in, vi  hade bara vandrat runt ute ingenstans. Det kommer upp den video sen på oss när vi virrar runt där och Petra ringer 118 800.

Sen kom vi fram iallafall och fick gå in i ett mingelrum där man fick goddiebags och spela spel, göra skylltar och bli sminkad och vinna saker. jag lägger upp vad vi fick för goodiebag senare.


Sen fick vi gå in och alla sprang för att få det bästa platser och jag var nöjd med våra platser. Den röda pricken är jag och de rosa är tjejerna! de gröna är jurun och alla blåa sträck är andra tittare! Jag tyckte jag såg ganska bra, men frågan är var det någon som tittade på idol som såg mig något?

Petra och Josefin (Bella fasnade inte på bild) då vi satt inne i studion! Vi satt då och väntar på att det ska börja med massa skön musik som de spelade och vi fick klappa i tackt och prova att applodera och så!

Två bilder ifrån studion. Andra bilden är där jury skulle sitta och jag hade inte zommat så vet ni hur nära vi satt.
Det var ganska mycket folk, både gäster och arbetande. Det som jag tyckte var roligt att se allting som hände i reklamen och bakom kuliserna, för det får man inte se på tv.

Peter och juryn! jag vinkade åt Laila och Andreas och fick vinkar tillbaka. Och med Anders så log jag åt honom och vinkade och sen lipade han åt mig, haha, han verkar så snäll!
 Andreas satt hela tiden och flörtade med hans tjej som var där som vi satt inte långt ifrån så jag tittde mer på dom två när de flörtade än själva idol, hah nejdå men jag iaktog de, stacker!

Jag tyckte absolut det var värt de pengar vi betalade, fan va roligt vi hade! Både med resan dit och själva eventet. Vi såg alla idoler och några andra "kändisar", det var väldigt goood feeling i studion och alla var otroligt snälla! Jag tycker synd om er som inte tror att det är kul att gå på sånt vi gick på för ni missar något. Även fast jag inte har någon som jag verkligen hejar på i idol så var det ändå skit kul.


Kommentarer
Postat av: jossan

Håller med vi hade sjukt kul. Det var verkligen värt pengarna :)

2010-10-02 @ 21:06:42

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback