HIGHER OFF THE GROUND

Hej beuties. Varit lite segt på bloggen idag tycker jag, inte så myckert att läsa men det ska vi ändra på i detta inlägg. Imorse vaknade jag iallafall vid kvart i nio, jag gick upp och åt frukost och klädde på mig. Jag mötte Bella vid tunnelbanan och vi drog till farsta centrum där vi mötte upp Josefin eftersom vi skulle träna. Perta kunde inte idag tyvärr, men vi hade iallafall otoligt kul tycker jag. I början tyckte man att man såg ganska knäpp på övningarna vi gjorde men det var en bra tränare och riktigt kul, men såklart lite jobbig. Jag åke hem efter en timma träningspass, tog en varm ducsh och åt middag. Under dagen har jag hunnit med att fika hos mamma, läst ut min bok och städat. Nu för en stund sen tjänade jag en hundring på att klippa gräset. Detta var min dag i detalj, hehe, puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback