I LIKE TO DO IT, DO IT.


just nu.

Hej gosisar! min madre brukar alltid säga så haha. humöret är på topp om man jämför med igår, middagen blev försenad på grund av massa saker och jag hann aldrig iväg till min vän Lova, synd. men kvällen gick åt av tittade på sjunde himlen och idol tills klockan blev tolv och sen somnade jag. Vaknade upp idag vid typ nio för vi skulle sjunga för syster min för hon fyller 13 år idag, grattis syster. Nu spelar hon match men efter det ska vi två hem till farmor för kanske lite fika eller något. farmor såg att jag älsklar ringar och hon sa att hon har massa fina gamla ringar som jag kan få. kvällens planer får ni veta sen. hörs.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback