STORBLOGGAR

 jag hade fått en kommentar av en tjej som hette Felicia som undrade vilkar storbloggar jag läser och hon ville att jag skulle berätta min egna uppfattning om de så här kommer den:

Kissie: Kissies blogg har jag följt längst är den blogg jag tycker är roligast att läsa av alla storbloggare. Hennes vardag är rolig att läsa om och hon är otroligt underhållande och jag tror att det är därför hon är Sveriges största bloggerska eftesom hon bryter mot moralen och kör sitt egna race. Dock ser jag inte upp till Kissie hon är absolut inte en av mina förebilder eftersom hennes åsikter är helt emot mina.


Paow: Paows blogg tycker jag kan både vara bra och dålig. I början när jag läste hennes blogg var hon bara en dum tonåring som hoppat av skolan, men kul att läsa om, men jag tycker hon har förändrats enormt. Jag tycker hon är söt tjej med snygg pojkvän. Det som är tråkigt med Paows blogg är att den är sjuk mycket reklam, runt bloggen, mellan inläggen i inläggen men jag förstår att det är det de tjärnar pengar på.


Dessie: Dessies blogg har jag inte följt så längen men min uppfattning av henne när jag började läsa hennes var att hon var en yngre Kissie, men det tycker jag inte idag. Hon är jätte söt dock tycker jag inte att hon är en bra förebild eftersom sättet hon lever på är ju inte de bästa. Dessies blogg tycker jag är rolig att läsa då hon uppdaterar mycket vilket inte är alltid.


Kenza: Kenza är en sjukt bra förebild, ja hon röker och dricker men hon är också öven 18 något Dessie och Paow inte är. Kenza tycker jag är svergies snyggaste tjej. Hon verkar både social och rolig att vara med. Hon tar "hand om" sina läsare och gillar de verkligen, dock har hon inte lika mycket drama som de tre tjejerna över har. Något som gör hennes blogg inte lika rolig att läsa vid alla tillfällen.


Febb: Febbs blogg har jag läst ganska länge och där har vi en grymt trevlig tjej. Hennes söta leende och sättet hon bjuder på sig själv är underbart. Det är den bloggaren som lever sitt liv mest likt mig. Febbs har ju en mode blogg och hon skriver inte så mycket om sin vardag, hon bloggar om kläder som folk i min budget har råg med. Dock är hon inte alls så bra på att uppdatera och det är nog därför hon fortfarande pluggar.

Detta var bara några av de bloggar jag läser dagligen men jag läser även ibland Fokis, Blondinbellas, Amirs, Rosannas, Falsksanning, Gossips och många fler men kanske inte varje dag bara då jag inte har något att göra. hoppas du är glad med ditt svar, blev ett jätte långt inlägg! puzz <3


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback