WRITTEN IN THE STARS


hola snyggingar! hur mår ni om inte underbart! Skolan idag gick ganska fort faktiskt. läxförhör på no:n som gick helt okej. vi slutade lite tidigare än vanligt också vilket som var toppen. efter skolan gick jag hem till mamma och tittade på tyra banks show under tiden jag åt mellis och sen åkte jag till pappa. där hann jag vara i typ en minut innan jag tog tunnelbanan till östermalmstorg för att hämta ut mina linser och nya glasögon, som jag inte andvänder utanför mitt hus dock. just nu har jag tränat klart på min spanska läxa och snart är det dax för idol, just denna del i idol tycker jag dock är extremt tråkigt men får väl ha på det i bakrunden, puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback