2011-04-19 23:48

Florida Sweet 16 DJ - Sweet 16 DJ Entertainment because every night, is a masquerade.because every night, is a masquerade. Florida Sweet 16 DJ - Sweet 16 DJ Entertainment
jag hade det asmysigt ikväll med tjejerna, de bästa. mina kläder och ja..allt luktade dock brandrök när jag kom hem så för ett tag sen kom jag ut ur duschen för ett tag sen. har snackat med ragge och erik i telefonen tre gånger och snackat lite med fina emma. känns som om dagen drar sig emot sitt slut och jag är och förblir en sextonåring tills om ett år, för då är jag sjutton. men jag är skitnöjd med dagen med grabbarna och kvällen med tjejerna. tack för presenter jag fått och gratulationer. ni är guld värda, tack verkligen! vi hörs imorgon bloggish, pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback