BETWEEN THIS WALLS

jag i november när jag tonade håret mörkt.

hej läsare! vaknade upp alldeles för tidigt för att somnat klockan två igår. men aja så är det ibland. jag hängde i alal fall med lova och trixi hela kvällen. vi snackade om livet och sånt, mysigt! de drog ifrån mig vid tolv eller något sånt. jag var så himla trött igår, beror troligtvis på att jag jobbar så himla hårt i skolan.

nu har käkat frukost med min familj och tagit en dusch. fixningen är i full gång eftersom jag ska in till stan med Daniela idag, mys. Blir väl lite shopping och kanske lite mys i kungsan eftersom det är så fint där såhär års. Men nu ska jag platta mitt hår och packa en väska. Bloggar innan jag drar, pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback