.



5 saker jag kan störa mig sjukt mycket på:

• när folk inte svarar på sms, suck. skit töntig sak som jag lätt blir upprörd över.
• när folk alltid ska tro att de ligger ett snäpp över än själv. liksom när vissa tror att de själv är bättre än andra eller mer värd på något sätt.
• när folk vid tonåren fortfarande beter sig som sexåringar och töntar sig, eller småtjejer som leker att de är tonåringar och sminkar sig och skit. lek inte cool liksom.
• småbloggare som leker coola och inte svarar när man kommenterar okej att de som får hundra kommentarer inte svara men de som bara får 0-40 ska svara, så är det.
• utseendefixering. det ger oss människor bara krav och komplex och får folk att tro att de inte räcker till inkulsive mig själv då. usch och fy!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback