FÖRSTA APRIL

hey darlings! befinner mig just nu i mitt rum efter att varit ute i detta piss väder. efter skolan som slutade några minuter innan ett så drog jag och syster till farsta för jakt på present till natalie som vi ska fira ikväll. när vi hade hittat det vi sökte gick vi och åt mellis på mc donald's. checkade på lite kläder som jag behöver på bik bok. får lägga upp på bloggen så ni i min släkt kan se vad jag vill ha i födelsedagspresent. det är ju april nu och bara lite över tre veckor kvar innan jag blir sexton. aja, men jag ska ta och städa lite på rummet och sen hoppa in i duschen och börja fixa mig för kvällen. vi ses sen, pussar!  ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback