OM TIO DAGAR FYLLER JAG SEXTON

sitter här i sängen med datorn i knät och gör önskelistor till mina släkter. det är nu bara tio dagar kvar tills jag fyller sexton år, känns som jag skulle fylla tolv nyss. tiden rinner förbi. för er som inte räknat ut det än fyller jag år under påsklovet. vad tycker jag om det? jag har ingen aning. men det betyder att jag kan göra något roligare än att sitta vid en skolbänk och göra tråkiga uppgifter hela dagen. ska dock försöka att hinna med att träffa några vänner under dagen. har bett erik att fixa en överraskningsfest för mig men vi får väl se hur det blir med det. aja, mina önskningar hamnar i eposten hos mina släkter ikväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej söta! Jag har inte fått något mail! Send me :) Puss

2011-04-10 @ 23:51:09

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback