SÖNDAG 3/4

godmorgon läsare! gårdags kvällen var skit lyckad. ragge, fabbe och erik kom hem till mig och vi drog till hemmakväll där vi mötte upp yassie och vi köpte godis och drog hem till erik. vi bara snackade och lyssnade på musik och yassie drog vid halv tolv medan killarna gick med mig hem vid ett. det var i alla fall en skit-lyckad lördagskväll.
sitter just nu och ska börja fixa mig. vaknade upp med illamående imorse så jag bestämde mig för att hoppa att gymma idag. efter en dusch och lite frukost mår jag just nu bra. dagens planer att att plugga och sen titta på danielas, sagas och sandras teater. men jag återkommer när jag har något mer att berätta. pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback