TAKE A BOW


mathilda
, en av min syster bellas bästa kompisar kom hem ifrån london för några dagar sen och hon sov ju hos oss inatt också. när jag kom hem ifrån stan igår stod en present i mitt rum, ifrån mathilda. hon hade tagit sin tid och pengar i london och köpte en födelsedagspresent till mig. fattar ni hur glad jag blev? jag trodde aldrig att hon skulle göra något sånt för mig. hon är ju hur gullig som helst, helt ärligt. tusen tack mathilda för halsbandet, du är bäst tjejen! hennes blogg finns HÄR

p.s: bilder på alla mina presenter och senaste inköp kommer komma upp på bloggen imorgon troligtvis och detta beror på att jag åker till pappa och får tillgång till en grym kamera, bara så ni vet! pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback