TIDSFÖRDRIV

- Hund eller Katt? katt tror jag.

- Natt eller Dag? dag.

- Ja eller Nej? ja fifan.

- Ful eller Fin? fin

- Sommar eller Vinter? sommar utan tvekan.

- Glad eller Arg? glaad!

- Tjej eller Kille? fattar inte vad jag ska svara på men jag säger kille.

- Dum eller Snäll? snäll.

- Bok eller Film? film/serie

- Svart eller Vitt? vitt

- Fredag eller Lördag? lördag!

- Morgon eller Kväll? kväll.

- Påsk eller Jul? christmas! 

- Nyår eller Valborg? ohh, svårt! men jag väljer nyår.

- Midsommar eller Halloween? midsommar

- Alla hjärtans dag eller Fetisdag? alla ♥-dag

- Födelsedag eller Namnsdag? födelsedag såklart!

- Vår eller Höst? vååår.

- Vintertid eller Sommartid? sommartid

- Nu eller förut? nu&förut. beror på!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback