UNDER THE COCONUT TREE.

hellu! efter lite middag och så ligger jag här i sängen. skriver som vanligt att jag ska ta tag i läxorna men det händer aldrig, varför det? jag vetefan asså, skärp dig sofia. nej men lite plugg har jag hunnit med under kvällen. jag har även hunnit göra lite planer för lovet och snackat med trixi om vilka för och nackdelar det finns med att vara tjej, skit intressant faktiskt. har även insett att jag måste stukat/brutit tån under vi spelade fotboll idag eftersom den är tre gånger så stor som vanligt, den är även blå och jag kan inte gå eller stå på den foten, hur ska detta sluta? jag vägrar att komma till skolan med kryckor, vägrar! men aja, vi hörs kanske senare! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback