VI KAN GÅ GENOM ELD, BARA FÖR IKVÄLL

hellu läsare! kom hem för ett tag sen ifrån erik där jag spenderade min eftermiddag med lite andra sköna människor. jag har hunnit käka och städa på rummet. efter en vanlig skoldag mötte jag upp yassie lite spontant och vi ringde ragge och gick hem till erik. annars da? nationella i engelska imorgon, kommer gå ganska bra hoppas jag. det är ju fredag imorgon vilket är tummen upp. har inga planer än men vi får se vart morgondagen tar mig. aja, nu ska jag ta tummen ur röven och börja kika lite i engelskaboken. pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Alice<3

Sötis! (Stolt fotograf?) :D <3

2011-04-07 @ 21:03:58
URL: http://aliceanderstedt.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback