YOU MEAN EVERYTHING TO ME

Gabriella Palmqvist. Du är min sol i mörkret. Du har hjälpt mig i de svåraste stunder, då jag som mest behövde en vän. Du betyder mer än vad du anar för mig Gabriella. Du är den personen på denna jord som jag litar på mest, du är en del av mig. Att du finns betyder allt för mig. Att vi kommit så nära som vi står idag tackar jag för. Jag kan klara mig genom allt när jag har dig vid min sida. Din kärlek är obeskrivlig.

Nu kommer jag göra samma för dig. I dina svåraste stunder, då du mår som värst kommer jag vara där. Hjälpa dig och säga att allt kommer lösa sig, som du gjorde med mig. Jag vill bara säga att du inte behöver oroa dig för det svåra i livet för jag kommer ta emot dig och du ramlar. Du betyder allt och JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: gb

Jag får tårar Sofia, och ja det va jag som skrev den där kommentaren förut ;).

Du är bäst och jag älskar dig mest! Jag vet att jag klarar allt vid din sida, I love you!

2011-04-30 @ 16:03:27

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback