2011-02-07

Tumblr_lg9fg1psii1qb9uyvo1_500_large
Hej snyggingar! Hur är det med er? Med mig är det väldigt bra. Sitter just nu och tittar på 3:an där det är Top Model, bra program. Hade tänkt att gå och lägga mig lite tidigare idag för att vara dra förberedd iför nationella imorgon. har ni märkt att jag hellre kallar det nationella än nationella proven, det låter snyggare. Hur som helst har jag varit barnvakt åt Julia  en stund ikväll. Vi tittade en stund på Lejonkungen och sen duschade vi. Aja, ska titta nu klart på Top Model och sen ska jag titta på det nya Glee avsnittet så jag bloggar inte mer idag. Vi hörs imorgon!  ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback