SATURDAY 26/2.

Hola lovers! Haha, kom i alla fall precis hem ifrån stan där jag har spenderat dagen med Josefin, Petra och Bella. Vi började med Drottningatan, Sergelstorg och Hötorget men sen drog vi ner till Stureplan och Sturegallerian (?) men vi köpte såklart inget. Sen avslutade vi med Karlplan. Jag var ute efter "På Västfronten Intet Nytt" som vi har fått lämna in men jag behöver den på lovet för att läsa några gånger till eftersom jag inte fattade några av frågorna på läxförhöret. Aja, vi har säkert gått minst 3 km, duktiga cheyer! Aja, nu är jag slut. Jag kom hem med två tröjor ifrån stan, visar en annan dag tror jag. Puss! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback