SVAR PÅ KOMMENTAR

Farmor om HOME IS WHEREVER I'M WITH YOU:
Hur gick det med nationella provet? Vad skrev du om??
svar: Hej farmor! Nationella gick troligtvis ganska bra, får vi hoppas! Jag var ganska nervös inte för jag inte visste vad jag skulle skriva utan för att hela miljön gjorde mig lite rädd typ. Men det gick bra får vi hoppas! Jag valde att skriva om Barns Rätt i Samhället som vi pratade om och jag skrev den under rubriken: Något som jag stör mig på, som gör mig eld och lågor! Jag skrev den som en artikel eftersom det stod i uppgiften att det skulle vara ett debattinlägg. Jag försökte formulera mina åsikter och uppfattningar på så bra sätt så möjligt och jag hoppas mina lärare tyckte om den men det får vi väl se! Ha en fortsatt trevlig alla ♥-dag! Puss.
Your Daily Dose of Pretty Images Your Daily Dose of Pretty Images

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback